۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

سخنان محمد رضا شاه پهلوی در تیرماه 1357

بی شک هستند کسانی که سخنان محمد رضا شاه  پهلوی را در تیرماه 1357 نشنیده اند.
ای کاش مردم ایران بویژه کسانی که ندانسته به خیابانها ریختند و با ندانم کاریهایشان کمک به بوجود آمدن حکومت جهل و جنون وخون  کردند با همین دید سیاسی که هم اکنون دارند کمی با خودشان خلوت کنند ، باشد  که  شاید با عذاب وجدانی که با دیدن این  سخنرانی گریبانگیرشان خواهد شد، دست اتحادی را که از سوی آقای رضا پهلوی به سویشان دراز شده بفشارند و برای  آزادی میهن از چنگال مزدوران ولائی،ولی فقیه و اعوان و انصارجمهوری منفور اسلامی در یک جبهۀ متحد قرار بگیرند.

۶ نظر:

  1. بله بله اعلیحضرت فقید که تاج وتخت را بار اول از انگلستان در 1320و بار دیگر از انگلیس وآ مریکا در مرداد 1328 گرفته بودند ایران را تبدیل به بهتر از بهشت کردند .نشان به آن نشان که در بهشت ساخته شده بهمت اعلیحضرت فقید هرایرانی که نمیخواست عضو حزب رستاخیز باشد میتوانست ظرف 24ساعت گذرنامه گرفته از آن بهشت خارج شود به هر جهنمی که میخواست برود !!

    هر ایرانی بدون هیچ تبعیض مذهبی و جنیسیتی و قومی میتوانست فریاد بزند جاوید شاه !
    ساواک واستبداد واختناق و فساد گسترده حکومتی روشهای خردمندانه اعلیحضرت فقید بودند برای تبدیل ایران به بهشتی که قدرت های بزرگ چشم دیدنش را نداشتند.
    دلیل بیخردی و مزدوری مخالفان اعلیحضرت فقید همین بس که با دست خالی در مقابل نظامیان مسلح شعار میدادند که : مرگ بر شاه ,
    بجای تبیعیت بی چون و چرا نسبت به اعلیحضرت فقید و پایبندی مطلق به اصل مترقی و متعالی " حالشو ببری " در کاباره و دانسینگ .
    اگر تعصب مذهبی نبود مزدوران مخالف اعلیحضرت همایونی از آزادی بی نظیر مرحمتی شاه شهید استفاده میکردند برای خروج از بهشت ایران به قصد ورود به جهنم اروپا و آمریکا برای انتقاد از از نعمتهای بهشت همایونی مستقر شده در ایران پهلوی با استفاده از حسادت قدرت ها ی بزرگ نسبت به اعلیحضرت فقید وبهشتی که آن جنت مکان در ایران ساخته بودند ومدل بسیار کوچکترش را هم در اروپا و آمریکا نمیشد و هنوز هم نمیشود پیدا کرد .

    از نبوغ و تیز بینی و صراحت وفهم وشجاعت فوق العاده سرکار عالی که یگانه تجلی وتجسم فهم و بصیرت و تشخیص هستید بهره بسیار بردم .

    تمنا و تقاضا دارم همه وقایع عالم رابه همین شیوه توجیه و تشریح فرمايید تا بلکه در پرتو خرد خارق العاده آنجناب ما بی استعداد ها هم چیزی یاد بگیریم

    پاسخحذف
  2. همه به او خيانت كردند .
    از اروپائيان گرفته تا آمريكائيان و در نهايت مردم نمك نشناس خود ايران.
    خلايق را هر چه لايق.

    پاسخحذف
  3. روحش شاد خدا رحمتش کنه خدابیامرزتش آمین یا رب العالمین بشمار بشمار بشمار

    پاسخحذف
  4. روحش شاد خدا رحمتش کنه خدابیامرزتش آمین یا رب العالمین بشمار بشمار بشمار

    پاسخحذف